9. dec, og dagens låge gemmer på et gavekort til skønne Supermarco!



Jep, i dag kan du nemlig træffe bekendtskab til en af mine faste shoppedestinationer, når viktualieskabet, og vinlageret skal fyldes... eller pastamaskinen skal fornys... ja eller bare når jeg ikke gider lave mad. For Supermarco er et fantastisk sted, med alskens italienske fristelser. Det er her jeg henter min olivenolie, min balsamico, min pasta og de skønneste flåede cherrytomater. Og i dag kan DU vinde et gavekort på 300 kr til dette skønne, italienske paradis, mit i København. Alt hvad du skal gøre for at være med, er at fortælle mig hvad du ville kigge efter som det første derude. Du skal kommentere i kommentarfeltet herinde på bloggen, men vinderen bliver fundet på min facebookside lige her i morgen efter kl 21. Så HUSK at holde øje med siden, for melder vinderen sig ikke inden en uge, bliver der trukket lod på ny :)

Held og lykke!




Kommentarer

Marie sagde…
Uuuh et af mine yndlingssteder at handle ind i København. Der er så mange dejlige produkter på hylderne!
Unknown sagde…
Jeg ville kigge efter cantuccini småkager som det første - sammen med alt muligt andet :-)
Emilie Bjørnsen sagde…
Aww min mund løber i vand! Jeg ville gå efter semi-dried tomater - de smager så hamrende godt, specielt på pizza er de helt geniale :-)
Anonym sagde…
Amore Italia <3 <3 <3 jeg vil købe spandevis af mascarpone+ladyfingers til min amaretto ;-)
mvh Stine stinen@gmail.com
Thomas sagde…
Trøfler! Trøfler! Trøfler! Og så måske lidt god skinke.
Det er i hvert fald det jeg plejer at købe derude. Det er sgu et dejligt sted.
Thomas
Anonym sagde…
Amo Supermarco!
På denne årstid ville jeg se efter en Panettone og en Amaretto, men oftest er det lækre sager som olivenolie, anderledes pasta og alverdens ting på glas jeg går efter derude.

La Cucina Nada
Denis sagde…
yummy
Maria S. sagde…
Helt klart masser af pasta!
Anna sagde…
Pasta, pasta og oliven! og soltørrede tomater :-)
Juliane Thøgersen sagde…
Pesto og god skinke :)
jenny clausen sagde…
olivenolie og tiramisu mums :-)
mvh jenny clausen
Tanja sagde…
Helt sikkert bøffel mozzarella
Sigurd Hansen sagde…
Mega lækker gave. Jeg vil helt sikkert kigge efter en lækker olivenolie.
foodfanatic sagde…
Hov, jeg var helt sikker på, at jeg havde deltaget. Jeg prøver lige igen. Jeg ville først og fremmest købe en god balsamico :)
Kh Nadia
Unknown sagde…
Ej jeg var da sikker på at jeg havde deltaget... hmmm nå men jeg vil købe oste og mange af dem :)

Populære opslag