Ses vi til "Vinklub for kvinder"s næste arrangement?

Jeg er med i Løgismoses "Vinklub for kvinder", og i kan læse om mit første skønne møde med klubben her (En fortryllende aften i selskab med Løgismoses vinklub for kvinder.)

Mit næste arrangement er i Magasin d. 14. nov, og jeg glæder mig! For vi skal lærer hvilke vine som vi kan sætte til den kraftige og dejlige julemad. Du kan læse mere om deres arrangement nedenefor:







"Om 3 uger dækker vi igen op til smagning i Magasins kantine på Kongens Nytorv. Og endnu engang vil Thilde Maarbjerg berige os med guldkorn fra vinens verden. Denne gang er temaet julens vine - læring i bløde og hårde vine med fokus på at kombinere julevin og julemad. For det er nemlig slet ikke alle vine, der kan hamle op med den klassiske danske julemads kombinationer af fedme, syre, sødme og krydderi. Så hvis du vil vide mere om, hvilke vine der kan, og ikke mindst smage disse vine, skal du bare indløse billet til d. 14. november kl 16."

Det kunne være så hyggeligt, at se nogen af jer derude i den virkelige verden.

Kommentarer

Populære opslag