EatWith.com - Gør dit hjem til en lille restaurant!

Jeg får hver dag, mange henvendelser på dette og hint, men i dag tikkede en mail ind, som jeg synes jeg bliver nødt til at dele med jer.



Søren fra sitet EatWith.com skriver:

'EatWith tilbyder en sjov og nem måde at lave dit eget hjem om til en restaurant. EatWith giver mulighed for at dele madoplevelser med mennesker fra hele verden - og tilmed tjene penge på det. Som EatWith vært bestemmer du selv maden du vil servere, hvad det skal koste, og hvor ofte du vil invitere. EatWith.com faciliterer kommunikationen mellem gæster og vært og fungerer som platform for reservation og betaling.

Efter at have haft succes i flere storbyer som Barcelona og New York, leder EatWith nu efter værter i Danmark, primært i København til at begynde med.'

Jeg synes det lyder helt vildt spændende, og ville ønske jeg havde kendt hjemmesiden ved mine sidste to besøg i NY. Jeg glæder mig til at se, hvor stor succes den får herhjemme.

Skriv mig meget gerne en kommentar om hvad du synes om ideen.

Kommentarer

Populære opslag