På forårsvisit hos Nimb Terasse

Findes der noget bedre end god mad, vin og tøsehygge på en helt almindelig mandag? Det tror jeg næppe. Især når den nu kommer i hælene på en weekend med sygt barn, og generel børnehysteri...
Således sagde jeg hurtigt JA, da der tikkede en invitation ind fra Nimb Terasse. De havde støvet restauranten af, klargjort til den kommende sæson, og bød den danske madpresse på lidt let til ganen fra det nye menukort. Stilen er lagt om, og Nimb Terasse byder nu på mere godt fra havet. Således var det også det, som appetizerne afspejlede.


Det er ingen hemmelighed at jeg er svært begejstret for Nimb generelt (se her fra mit sidste besøg på Nimb Terasse og her fra min luksusbrunch på Nimb). Måske er det netop derfor jeg bliver ved med at blive inviteret ;) Denne dag var det ingen undtagelse. Der kunne ikke være blevet bestilt bedre vejr, og vin og hapsere blev indtaget udenfor i den skønne forårssol - intet mindre end fantastisk.
Billedstorm fra eventen følger her:

Sol og stenbiderrogn.... Svær at slå.
Kokke i det fri, med det kinesiske tårn i baggrunden

Indgangen til Nimb Terasse
Kammusling
Hummer
Makrel
Østers
En god veninde...
Smukke stilleben ved indgangen
Kolonialstemning inde i restauranten
Vi sluttede af med en kaffe ved pejsen inde i Nimb baren på Nimb hotellet...

Har din mandag mon været lige så solskinsfyldt og dejlig?

Kommentarer

Populære opslag