Har du tid til en fem-retters på restaurant No.1 tirsdag d. 30. april? Jeg har to billetter, og måske er det DIG der får dem!

Jeg har skrevet om Leffe før (her og her). Og ja, jeg fik skrevet at du kunne få undertegnet som borddame... Desværre (for mig, godt for DIG) er kalenderen nu fyldt ud. Derfor har jeg nu fået lov til at udlodde mine 2 billetter til dette arrangement til én af mine kære dejlige læsere.

Lidt om middagen:
Leffe inviterer dig til en passionsfyldt aften d. 30. april kl. 19 - ca. 22.30 på restaurant No. 1 i Aarhusgade 1, 2100 København Ø.

I løbet af aftenen vil øl ekspert Bjarke Bundgaard guide dig igennem 5 forskellige kvalitets øl. Øllene ledsages af små anekdoter og fortællinger, og serveres med 5 lækre retter der er specielt lavet til denne aften af kok Morten Køster (kendt fra, blandt andet Politikens madsektion).

Alt du skal gøre er, at skrive en kommentar om hvem du vil tage med ud at spise på tirsdag, og så skal du i øvrigt have lyst til at skrive et par ord om aftenen her på bloggen efterfølgende (hvis du selv har en blog, linker jeg selvfølgelig til den ;) .

Ja, jeg ville også se sådan ud hvis jeg vandt...


Jeg trækker lod blandt svarene søndag kl. 22.

HELD & LYKKE

Pssst! Hvis du samtidig lige går ind og liker min facebook side, så bliver jeg så glad... :)

Kommentarer

Sjønne sagde…
Ville uden tvivl invitere min gode øl-ven Jack med - en Leffe eller to har vi da vist også taget livet af nogle gange før, så hvorfor ikke igen? ;)

Jeg tager min dejlige navneveninde Majken med, hvis jeg er den heldige - hun elsker nemlig alt, hvad man finder på og er derfor en af de skønneste personer man vil kunne overraske med et sådant arrangement! :)
Thomas sagde…
Jeg ville tage min kammerat, Casper, med. Vi har så travlt at vi ikke rigtigt har tid til at spise en middag sammen.

Han er også utrolig glad for mad... Og øl.

Thomas :-)
Mette sagde…
Jeg ville uden tvivl tage min øl-connoisseur-kæreste med - han ville elske sådan et arrangement :)
MAD ifølge mig sagde…
Jeg ville tage min søde kæreste med, som har fødselsdag den dag og han ÆÆÆLSKER Leffes øl. Jeg vil meget gerne skrive om middagen på min blog MAD ifølge mig og på din fine blog Heidi.
Det lyder vildt lækkert!
Jeg vil tage min dejlige kæreste med, det vil også være et arrangement lige for ham :)

Mange hilner fra Malene, go bededagsferie :)
www.maleneogmaden.blogspot.dk
Nadia A.Z. sagde…
Min kæreste Anders plejer ikke at kunne se en mening med alle de lækre mode og madblogs jeg dagligt følger med i. Men det kan han da nu, hvis vi bliver de heldige vindere af en hyggelig aften med i selskab med passioneret ølekspert :-)

Så hvis jeg bliver den heldige vinder, vil jeg forkæle min travle kæreste Anders med en hyggelig og sjov aften, evt. efterfulgt af e omgang pool & pilsner på den lokale - det har vel aldrig skadet at blande gourmet og bodega på en helt almindelig tirsdag :-)

Krydsede fingre fra Nadia

(nazagir @ hotmail.com)
Unknown sagde…
Jeg vil tage min travle mand med. Han knokler på sit arbejde for tiden. Det betyser, at vi sjældent har tid til at ses og spise sammen, da jeg også arbejder om aftenen nogle gange om ugen Min mand er øl-elsker, han brygger selv og det er svært at finde en øl han ikke har smagt. At kunne overraske ham med sådan er arrangement tirsdag hvor vi tilfældigvis har en aften sammen ville gøre ham meget glad i en stresset tid.

God weekend.
Anonym sagde…
Ihh det lyder som en herlig aften - synd at du ikke selv kan nyde godt af den.

Hvis jeg er så heldig at få æren af at dinere dér, så vil jeg invitere en af mine venner med. Ham jeg har i tankerne, går pt igennem en masse med hans lillebror der er indlagt og han er i det hele taget manden der altid vælger alle andre frem for sig selv. Derfor trænger han til forkælelse!

Mvh La Cucina Nada
- Og selvfølgelig vil jeg skrive om aftenen.
Christina sagde…
Åh, det lyder godt nok som en god aften!

Hvis jeg vinder, ville jeg tage en af mine rigtig gode veninder med, da hun deler min passion for øl - og gerne belgisk, som Leffe.

Og jeg vil selvfølgelig gerne skrive lidt om det bagefter!

Populære opslag