Giveaway - sidste chance!

Så er det i aften kl 20, at jeg trækker to vindere af disse skønne bøger. Skynd dig ind og smid en kommentar her hvis du vil være med!




Repost:

Så er det blevet tid til endnu en lille giveaway! Om et par dage, skal jeg drikke kaffe med de fire skønne herrer bag disse to kogebøger, bogen "Safter" som Søren Ejlersen (Aarstiderne) og Umahro Cadogan (dedikeret sundhedsapostel) står bag, og kogebogen "Mad og Mennesker" som James Price (TV-kok) og Søren Ryge Petersen (kendt og elsket havemand) står bag.

I bogen "Safter", har Søren Ejlersen og Umahro Cadogan sat sig for at finde så mange som muligt af de dejlige livsgivende safter, som du selv kan producere fra frugt og grønt i dit eget køkken.

I bogen "Mad og Mennesker" fortæller de to forfattere hver især om deres livs måltider, fra barndommen, oplevelser fra andre madkulturer og kulinariske madoplevelser i deres professionelle virke.

Jeg trækker to vindere, én bog til hver. Alt hvad du skal gøre, er at skrive en kommentar nedenfor, hvor du enten giver dit bud på en dejlig saft, eller en af dine bedste oplevelser med mad. Skriv også gerne hvilken bog du foretrækker, så prøver jeg at efterkomme ønsket.

Jeg vil ligeledes prøve at lokke de skønne herrer til at signere bøgerne, men jeg lover ikke noget ;-)

Vinderne bliver trukket på torsdag.

Kommentarer

Populære opslag