Steffens super nemme grill-marinade

I går var vi på besøg hos dejlige venner. Det er den slags venner, der faktisk mere er en slags familie. Og som altid bød de på rigelig med mad og vin. Steffen diskede op med en fantastisk grill-marinade. Jeg er ikke selv den store grillmester, så jeg er ikke god til barbecue-marinader, men denne tror jeg dog nok jeg kan overkomme. "Desværre" laver Steffen også mad på den måde som jeg oftest selv laver den: UDEN mål :-)


Steffens super nemme grill-marinade

Ingredienser
Ketchup
HP-sauce
Brun farin
Whiskey eller cognac

Fremgangsmåde
Bland lidt af det hele :-) Marinér dit kød, helst henover natten. Hvis ikke du har tid til at marinere så længe, kan du sørge for at smøre det på kødet kontinuerligt, i mens det ligger på grillen.


Rigtig god grill-sæson!

Kommentarer

Sjønne sagde…
Uhm ja - kombinationen af det søde, syrlige, røgede og maltede er er bare en vinder på grillen!

Sådan et glinsende stykke grillet kød giver bare mundvand så det batter! :D
foodMAD sagde…
Ja, det var også bare super lækkert!

Populære opslag