Jule-juice med rød peberfrugt, lime og æble

Jeg har endelig fået købt mig en juicer. Det er fantastisk! Den har stået på ønskesedlen længe, og jeg har research´et en del. Jeg kom frem til, at jeg ikke har temperament til en slow-juicer (så skal det i hvertfald være som en ekstra juicer), da jeg oftest drikker juice om morgenen, aka når jeg har travlt. Jeg endte derfor med at købe (ja, købe... dette var IKKE et sponsorat :) en OBH Nordica Prestige Juicer, og jeg er SÅ glad for den.



1. juledag lavede jeg denne skønne juice, med inspiration fra Joe and the Juice. Den er rød, og let sød, og helt fantastisk til at rense ud efter den fede mad.

Jule-juice a la foodMAD

1 stort glas

Ingredienser
2 røde peberfrugter
1 æble
1/2 lime
Et lille skvæt olivenolie

Fremgangsmåde
Juice peberfrugter og æble i din juicer. Pres lime i og tilsæt et skvæt olivenolie (for bedre optagelse af alle de skønne vitaminer i frugt og grøntsager). Bland og drik. Mmmh...

Og fortsæt så med at spise al den fede, skønne julemad ;)

Psst. Den julekugle du ser på billedet har jeg selv lavet, med en glaskugle og lidt glimmerlim fra Panduro!

Kommentarer

Populære opslag