Anbefaling - Ismageriet

Selvom det nu igen er p....koldt udenfor, så siger kalenderen jo FORÅR og det er i min bog lige med IS. Jeg har endnu ikke fået købt mig en ismaskine, og er derfor tvunget til at købe den. Et af mine absolut favoritsteder at gøre dette er 'Ismageriet'. De har en bred vifte af basisis (deres vanilieis er FANTASTISK), men også en del ekstrais baseret på aktuelle råvarer. Butikken ligger midt i no where - et lille villakvarter uden andre butikker i nærheden (ja, altså lige på nær Fields, som ligger et stenkast derfra). På trods af dette er der kø ud til gaden på hver eneste af de flotte solskinsdage. Denne kolde tirsdag var der dog heldigvis næsten ingen kø...


I kan se deres hjemmeside med aktuelle isvarianter og åbningstider her.

De havde også udgivet en fantastisk bog med isopskrifter, men den er desværre udgået (og jeg nåede ikke engang at få en kopi!) Lad dette være en opfordring til at få bogen genoptrykt i et nyt oplag snarest!

Is fra Ismageriet kan i øvrigt også købes på Amager strand hos Amager strand minigolf i forårs- og sommersæsonen.

1, 2, 3 - SPIS IS!

Kommentarer

Populære opslag