5. dec - vind økologisk marmelade fra Grøn Balance!

Så starter pakkekalenderen op igen. Intet kan sætte livet lidt i perspektiv, som et dødsfald i bekendtskabskredsen.




Denne gang kan du vinde 5 glas økologisk marmelade fra Grøn Balance. Du får 1 appelsin, 1 blåbær, 1 brombær, 1 jordbær og en af den nye pære/havtorn.

Alt hvad du skal gøre denne gang, er at fortælle mig, hvilken du glæder dig mest til at smage. Vinderen udtrækkes på min facebookside imorgen efter kl. 21, så HUSK nu at holde øje med vinderen derinde. Hvis vinderen ikke er fundet inden 7 dage, bliver der trukket en ny vinder :)

Held og lykke!

Kommentarer

yvonne.i sagde…
Pære og havtorn lyder super lækkert, den vil jeg da gerne smage :-)
Glædelig december
Charlotte Horsten sagde…
Pære/havtorn glæder jeg mest til at smage :-)
Anna sagde…
Helt klart pære/havtorn, da jeg elsker syrligheden fra havtorn :-)
Anna Lolle sagde…
Altid blåbær :-)
Ellen sagde…
Brombær lyder dejligt. Det vil måske smage lidt af sommer?! Det håber jeg i hvert fald.
Astrid sagde…
Helt klart jordbær :)
Julie Herskind sagde…
Uhm, det lyder som nogle lækre smagsvarianter og så er der intet som god, økologisk marmelade! Jeg er virkelig glad for blåbær og blåbærmarmelade, så det er da den jeg glæder mig mest til at smage ;-) selvom de andre helt sikkert også skal smages og nydes :-)
Hilsen Julie, julieherskind@icloud.com
Sandra sagde…
Helt sikkert den ny variant med havtorn. Har aldrig smagt det endnu.

Populære opslag