Er du også bagud med at lave pakkekalender??! Lidt inspiration...

Dette indlæg er ikke madrelateret - eller det vil sige, det bestemmer du faktisk lidt selv...

Jeg er bagud med at få lavet en pakkekalender til min datter. Og jeg tænker at jeg ikke er den eneste. Derfor har jeg samlet en række idéer der kan gøre det lidt nemmere, men stadig super fint. Og det behøves ikke kun være til børn. Det kunne sagtens være en veninde, der trænger til et stykke lækkert fyldt chokolade hver dag i december... Eller måske karameller, lakridser, ja kun din fantasi sætter grænser!



Jeg elsker den her blog og her fandt jeg denne super søde robot advents kalender, lige til at printe ud og samle.

Samme sted fandt jeg denne skønne kalender, som du kan customize helt som du selv ønsker og derefter fylde med lækkerier:




Til de lidt mere minimalistisk anlagte er der denne:







Jeg er helt vild med det stringente look, og de små sedler med løfter om udflugter og andet :-) Den fandt jeg her!

Billede fra http://www.mrprintables.com/
Denne lille landsby er både dekorativ og funktionel. Den kan printes fra denne side.

Den super nemme, men samtidig super søde udgave af en pakkekalender, må være denne lavet af papir krus. Udfordringen er at gøre dig gode venner med din lokale kaffebar, så du kan få lov til at købe nok krus.

Kaffekop kalender:

Billede fra http://www.juliahoersch.de/
Den fandt jeg her!

Du kan også se den dansk/svenske blogger 'Frk. Kræsen's the julekalender her.

Jeg håber at du lige som jeg selv, har fundet lidt inspiration. Og det er ikke for at stresse dig, men d. 1. Dec er liiiige rundt om hjørnet ;-)





Kommentarer

Populære opslag